[Animate] [XHAMLETX] Silly & Alone

Author: nniet brovdi
To: jerome t
CC: Alexader01 MuseoBucharest, Kristien De Neve, enricomaria dangio, mihaela, michael inglish, lars, claudia, quartaviaRoma, viana conti, lorenzocanova1@gmail.com, jazzclub feltjazzclub, snia, michele pre, Alessandro Albanese, gil, petrixdaniele, silvia porcedda, antonelladirenzi@gmail.com, joseluis gurdjieff, andrea dipilla, undonet, mario gallerista, bruno belletti, dobritoiu mihai, federico gallo, riccardo, giuseppe illustratore, alexandru sonoc, stefano centonze, crackfumettiforteprenestino mailglistcrak, giuliana liberatore, Beniamino Cardines, riccardo labarbera, nadia di filippo, claudia finetti, daniela di donato, daniel, g.tinari@libero.it, barbara, giulia xiaoe, variazioni@chiostrodelbramante.it, carla cristofanilli
Subject: [Animate] [XHAMLETX] Silly & Alone
I'm Silly & Alone. I'm fine. I'm fine. I'm fine. I'm fine. The silly people don't kill me , never never never. I love the good world. The people are not good. I'm sure. You think that I'm crazy, but you are wrong. Now, the world is OUT. I'm sad for this. I'm tired for this. Dark Tears in this Hempty World...Dark Tears, Sad Dark tears in this wonderful & sad World. I don't know what to think. Only my sick soul is for you. maybe maybe maybe (Nniet Brovdi xxx th)

Sono siocco & solo. Sto bene. La gente (stupida) non mi uccide. Mai . Mai. Mai. Amo il mondo. La gente non è per niente buona. Ah no! Sono certo. Pensi:- Io sono pazzo, eh certo, ma ti sbagli! Ora il Mondo è sbagliato, fuori di sè. Sono rammaricato.
Lacrime Oscure in  questo VUOTO MONDO... Lacrime Oscure. Tristi Lacrime in questo meraviglioso e triste mondo. Io non dico. Non so più pensare. (Che dire?)
Forse. Forse. Forse... (Nniet Brovdi xxx secolo)
(from "Dark Tears" copyright XH nnb minimal production 2012)
(Nnb: image, selfshot, words,,,)
http://www.xhamletx.135.it/

--
Posted By Nniet Brovdi to XHAMLETX  on 5/26/2012 04:11:00 PM