[NuovoLaboratorio] carovana in Palestina

Author: Elisabetta Filippi
Subject: [NuovoLaboratorio] carovana in Palestina
Vi metto al corrente di una iniziativa, nel caso non la conosceste già. Una
carovana di grosse proporzioni che partirà a luglio da Strasburgo per
raggiungere la Palestina attraversando l'Europa e alcune grandi città, tra
le quali Genova. Sotto c'è la spiegazione in italiano.
Ciao
Elisabetta

I hope you remember me!!

I hope you're fine and that you follow your struggle for the palestinians
rights. About this question, i would like to talk you about a project of
"carovana" which will leave from france the 2 of july , in order to go in
Palestine. The group have contact with the Europan parliament, but the
project
is more explicite under...

Anymay, i don(t know if you heard about this or if you want to participate
or transmit the information (because the carovana, go thought italy), and
so i let you some address to consult if you re interested :
http://caravane.palestine.free.fr/index_italiano.htm

An this is the adress of the guys who oraganize it in italy :
viva.palestina@???

And this is the description in italian... better no ?