[Lista Criptica] Possible xerrada per la pròxima setmana

Author: Dario Castañé
To: list_criptica
Subject: [Lista Criptica] Possible xerrada per la pròxima setmana
Avui a Pirates hem rebut aquest missatge i he pensat que potser algú
d'aquí podria estar interessat a fer la xerrada sol·licitada:
Hola, em poso amb contacte amb vosaltres des de universitats per la
república. Estem organitzant una xerrada a la UPC per parlar sobre el
tema de la lluita des d'internet, anonymous, la censura de la xarxa, els
atacs cibernètics. Ens agradaria poder fer aquesta xerrada la pròxima
setmana. Ens podríeu ajudar a trobar un ponent? Gràcies! Internet serà
sempre nostra! ✊
Si algú vol fer-la, com Críptica o com un altre col·lectiu, que m'ho
digui en privat :) Gràcies!
Dario Castañé
dario.im[1]

Links: