Re: [Lista Criptica] Correu lliure y segur

Author: fadelkon
To: list_criptica
Subject: Re: [Lista Criptica] Correu lliure y segur
Per cert, molaria molt molt molt anar omplint les fitxes a la wiki:
https://wiki.criptica.org/email-providers
Si algú està rascant-se la panxa a casa i li ve de gust contribuir, per
poc que sàpiga, pot recopilar la info dels correus i copiar-la a la wiki.

Per fer-se un compte a la wiki cal posar la clau d'accés "criptica", a
part del nom i contrasenya desitjats.

Salut,
fdk

El 31/08/17 a les 19:16, fadelkon ha escrit: