Re: [Lista Criptica] Cifrado de disco

Author: 4856
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] Cifrado de disco
Personalment, vaig considerar diverses opcions, però Veracrypt és la
millor.

Gratuïta,open software, actualitzada,materialment i matemàticament
indesxifrable...

I amb el PIM està a prova d'accés per força bruta.

També té una cosa molt positiva que ve de l'anterior versió Truecrypt,
l'accés amb la combinació d'una contrasenya i un arxiu digital. Per
accedir s'ha de validar les dues coses.

I per a les persones principiants, hi ha molts tutorials en la fàbrica
de Google,"YouTube".