Re: [Lista Criptica] Jueves proyeccion de zer0 days

Author: rita
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] Jueves proyeccion de zer0 days
Saluton geamikoj! (el "ge" inclou nenes i nens)

Mi estas titi@??? en la GNUsocial (s'entén, oi?) kaj mi ankaû (i
jo també) volas "requippear" la dokumentfilmo en la liberaj retoj
(xarxes lliures).

Sed mi ne povas iri... mi estos (-os, futur) en la Summercamp de la
Faircoop
https://fair.coop/ca/faircoop-summer-camps-en-jura-suissa-2017-del-30-de-julio-al-22-de-setembre/

Ĝis la relegon!,
rita