Re: [Lista Criptica] Proveïdores de correu: comparativa

Author: fadelkon
To: list_criptica
Subject: Re: [Lista Criptica] Proveïdores de correu: comparativa

El 07/06/17 a les 22:46, Alejandro Adán Navarro ha escrit:
> No entenc el que dius sobre els punts 4 i 5.
>
> --
> *Alejandro* Adán Navarro
> Cubometa <http://www.cubometa.com>

> <mailto:fadelkon@posteo.net>>:
>

>     > ④ preferiblement, que puguin redirigir el seu domini per tenir
>     adreces
>     > membre@coŀlectiu.org <mailto:membre@co%C5%80lectiu.org> en
>     comptes de collectiu@??? <mailto:collectiu@gmail.com>

Que si jo tinc un domini elmeucollectiu.org, pugui apuntar el registre
MX als servidors de, per exemple protonmail.com, de manera que les meves
adreces siguin contacte@???, junta@??? en comptes de
contacte_collectiu@??? junta_collectiu@???

>     > ⑤ preferiblement, que tingui suport assalariat en comptes de
>     voluntariat

Que la gent que ho manté pugui dedicar-li temps, que no sigui precària.
Un dels problemes que li veig a riseup és que amb més d'1M d'usuàries,
només tenen una persona que no s'ha de buscar el pa fora del coŀlectiu.
Per mi, tant a nivell ètic de precarització com a nivell clientelista
(vull un servei millor), és un punt negatiu.