Re: [Lista Criptica] Hakuna Metadata - Què revela l'historia…

Author: Jaume
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] Hakuna Metadata - Què revela l'historial de navegació?
Bon dia,

Jo a més faig servir dnscrypt-poxy, un servei que xifra les peticions dns a traves del port HTTPS. Té una llista de servidors DNS soportats indicant de cadascun si guarda els logs o no (teoricament). Només cal instalar, canviar el dns predeterminat a l'arxiu de configuració, canviar el resolv.conf a 127.0.0.1 i habilitar el servei.
Ací teniu la web: https://dnscrypt.org/
Tenen també el programa servidor penjat, a més de versions per a tots els sistemes (Android inclòs) i per a routers.
Quan vaig descobrir que el DNS, que és un protocol bastant antic, no hi havia cap revisió per xifrar-lo, em vaig quedar de pedra, indignant.