[Lista Criptica] Article + Llibre

Author: jdelgado
To: Criptica - Llista de debat
New-Topics: Re: [Lista Criptica] Article + Llibre
Subject: [Lista Criptica] Article + Llibre
Darrerament estic llegint coses, diguem-ne, curioses sobre
desenvolupaments tecnològics que, per defecte, associem a l'esquerra
progressista (whatever that means, ja m'enteneu) i semblen estar
vinculats a la dreta més del que ens agradaria.

Em penso que ja coneixeu el llibre "En el Acuario de Facebook"
(https://tecnoeducativas.files.wordpress.com/2014/05/ippolita-en-el-acuario-de-facebook.pdf),
però m'agradaria conèixer la vostra opinió sobre els següents textos:
L'article

"Alt Right: radiografía de la extrema derecha del futuro"
http://ctxt.es/es/20170222/Politica/11228/Movimiento-Alt-Right-EEUU-Ultraderecha-Marcos-Reguera.htm

i, sobre tot, el (sorprenent?) llibret

"The Politics of Bitcoin: Software as Right-Wing Extremism"
(us podeu descarregar l'epub aquí
http://bookzz.org/md5/1B19DECF60E182C0DE60568194740705 )

En fi, per discutir en alguna sessió de criptobirres... (a la que pugui
venir).

--
Salut!

Jordi Delgado

Computer Science Department - Universitat Politècnica de Catalunya
Campus Nord, Omega building,
Office S115 c/Jordi Girona Salgado, 1-3
08034 Barcelona, Spain.
Phone: +34.93.413.40.18