Re: [Lista Criptica] Riot down

Author: kakak
To: Enric, Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] Riot down
Sembla que ha tornat a caure...

Va afectar l'atac ddos a la federació entre servidors??

Crec k van fer caure els NS amb l'atac, afectant així també al global de
la xarxa matrix.org, no només al servei de riot del servidor oficial[1],
pot ser?.

No trobo mes info que al twiter

[1]https://twitter.com/matrixdotorg/status/975025266996207617

Enric: