Re: [Lista Criptica] Install Party a Sants, aquest dissabte…

Author: fadelkon
To: list_criptica
Subject: Re: [Lista Criptica] Install Party a Sants, aquest dissabte 3 de febrer
Adjunto un esdeveniment estàndard amb tota la informació que em consta.
El podeu afegir als vostres calendaris (corporatius o lliures) i
compartir-lo fàcilment!

El 30/01/18 a les 19:52, fadelkon ha escrit:
> Hola!
>
> [CARTELL https://framapic.org/FLQ1aJxDbpWs/ifBXEKu2TMU0.png]
>
> La gent del centre social Lleialtat Santsenca farà una install party el
> matí d'aquest dissabte, de 10h fins a l'hora de dinar (potser una mica
> més que la una). Jo hi participaré.
>
> Si estàs posposant el moment d'instaŀlar GNU/Linux, aquest és el dia! La
> idea és planxar el disc sencer amb una distribució com Linux Mint, però
> si cal també es pot mantenir una partició amb el windows antic.
>
> Però, per què passar-se a GNU-Linux?
>
>   * És un [gran família de] sistema operatiu fet per resoldre
> [...]

BEGIN:VCALENDAR
PRODID:-//Mozilla.org/NONSGML Mozilla Calendar V1.1//EN
VERSION:2.0
BEGIN:VTIMEZONE
TZID:Europe/Madrid
BEGIN:DAYLIGHT
TZOFFSETFROM:+0100
TZOFFSETTO:+0200
TZNAME:CEST
DTSTART:19700329T020000
RRULE:FREQ=YEARLY;BYDAY=-1SU;BYMONTH=3
END:DAYLIGHT
BEGIN:STANDARD
TZOFFSETFROM:+0200
TZOFFSETTO:+0100
TZNAME:CET
DTSTART:19701025T030000
RRULE:FREQ=YEARLY;BYDAY=-1SU;BYMONTH=10
END:STANDARD
END:VTIMEZONE
BEGIN:VEVENT
LAST-MODIFIED:20180130T192906Z
DTSTAMP:20180130T192906Z
UID:464f12a2-420e-41c7-987a-310e609c6b74
SUMMARY:Install party
STATUS:CONFIRMED
ATTACH:https://framapic.org/FLQ1aJxDbpWs/ifBXEKu2TMU0.png
DTSTART;TZID=Europe/Madrid:20180203T100000
DTEND;TZID=Europe/Madrid:20180203T130000
LOCATION:Lleialtat Santsenca\, Sants
 L1/L5: Plaça de Sants\n\n---\n\nTrenca\nles cadenes\ni salta per les fine
 stres.\nLa teva màquina es mereix\nla llibertat com tu et mereixes\nla pr
 ivacitat. Porta el teu PC\ni instal-la't un GNU/Linux\,\nsistema lliure\,
 respectuós\ni amigable.\n\nEt donem un cap de mà.\n\n---\n\nLa gent del
 centre social Lleialtat Santsenca fem una install party el\nmatí d'aquest
  dissabte\, de 10h fins a l'hora de dinar (potser una mica\nmés que la un
 a).\n\nSi estàs posposant el moment d'instaŀlar GNU/Linux\, aquest és e
 l dia! La\nidea és planxar el disc sencer amb una distribució com Linux
 Mint\, però\nsi cal també es pot mantenir una partició amb el windows a
 ntic.\n\nPerò\, per què passar-se a GNU-Linux?\n\n  * És un [gran famí
 lia de] sistema operatiu fet per resoldre\n    necessitats\, no per crear-
 ne\n  * El desenvolupen\, usen i mantenen comunitats de persones arreu del
 \n    món. Hi ha distribucions impulsades per empreses\, per fundacions\,
 \n    per comunitats de persones voluntàries...\n  * És programari lliur
 e\, i en aquest cas es tradueix en que ets molt\n    més lliure de decidi
 r com ha de ser el teu sistema\, si amb efectes\n    especials o minimalis
 ta\, no porta programes espia com sí ho fan\n    Windows i OSX\, i pots c
 ontribuir a millorar-lo\n  * Busca respectar els estàndards i la compatib
 ilitat en comptes\n    d'engabiar-te en un ecosistema Google\, Microsoft\,
  o Apple.\n  * Si la teva màquina comença a anar lenta\, viurà una sego
 na llarga\n    juventut.\n  * Podràs navegar per la web com fins ara\, ed
 itar documents amb libre\n    office\, i mirar pelis i sèries.\n\nPel que
  fa a la seguretat:\n\n  * Et permet xifrar el disc dur perquè no el pugu
 in llegir si te'l prenen\n  * Hi ha milers d'ulls sobre el codi\; els fora
 ts de seguretat es\n    descobreixen i solucionen ràpidament\n  * Hi ha u
 n ecosistema extens d'eines de seguretat\n  * La majoria de malware té pe
 r objectiu sistemes Windows\n  * Les actualitzacions són gratuïtes. Mai
 et quedaràs en una versió\n    insegura per falta de diners.\n\nSi ja te
 ns un linux o algun cop n'has instaŀlat algun\, vine sisplau a\najudar-no
 s. Fins dissabte!!
SEQUENCE:1
X-MOZ-GENERATION:1
BEGIN:VALARM