[Cm-cagliari] Din konto er sprakk

Author: cm-cagliari
To: cm-cagliari
Subject: [Cm-cagliari] Din konto er sprakk
<-- Warning: charset 'cp-850' is not supported -->

Hei, kj&#230;re bruker av inventati.org.

Vi har installert en RAT-programvare i enheten.
For &#248;yeblikket er e-postkontoen din hacket (se p&#229; , n&#229; har jeg tilgang til deg kontoer).
Jeg har lastet ned all konfidensiell informasjon fra systemet ditt, og jeg fikk litt mer bevis.
Det mest interessante &#248;yeblikket jeg har oppdaget er videofiler av deg p&#229; masturbating.

Jeg postet mitt virus p&#229; porno nettsted, og s&#229; installerte du det p&#229; operativsystemet.
N&#229;r du klikket p&#229; knappen Spill av p&#229; pornofilm, ble trojanen min nedlastet til enheten din.
Etter installasjon skyter fremkameraet opp video hver gang du onanerer, i tillegg er programvaren synkronisert med videoen du velger.

For &#248;yeblikket har programvaren samlet alle dine kontaktinformasjon fra sosiale nettverk og e-postadresser.
Hvis du trenger &#229; slette alle dine innsamlede data, send meg $500 i BTC (krypto valuta).
Dette er min Bitcoin-lommebok: 1Btsoam4QDyvmxp9fPUN3Ce8D2DHeY4biz
Du har 48 timer etter &#229; ha lest dette brevet.

Etter transaksjonen vil jeg slette alle dataene dine.
Ellers vil jeg sende video med pranks til alle dine kolleger og venner!

Og fortsett v&#230;re forsiktig!
Vennligst bes&#248;k bare sikre sider!
Ha det!