Re: [Lista Criptica] Correu lliure y segur

Author: Alejandro Adán Navarro
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] Correu lliure y segur
Jo crec que d’un servei que es promociona com a servei amb privadesa
s’espera que no difongui qui són els seus usuaris. Si és veritat que els
comptes s’han creat, no necessàriament han de ser d’aquesta gent. També
seria força curiós si un servei que “ven” privadesa et demanés la
documentació per veure si ets “dels dolents”.

--
*Alejandro* Adán Navarro
Cubometa <http://www.cubometa.com>