Re: [Lista Criptica] Article amb motiu de la protesta per la…

Author: guifipedro
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] Article amb motiu de la protesta per la neutralitat a la xarxa a 12 de juny
On 07/12/2017 08:22 PM, guifipedro wrote:
> la protesta:
>
> https://www.battleforthenet.com/
>
> l'article que he publicat amb Bart:
>
> https://directa.cat/actualitat/sense-neutralitat-xarxa-internet-seria-com-televisio-cable

A vosotras criptonitas os tengo que confesar quesin foto ni apellidos no
puedes figurar como entrevista (ni en la directa), y por eso es un artículín

ai ai ai

otra cosa que viste mucho es que tú te sientas en una silla, y luego te
elevan en altura: que eres técnico, experto en redes...

esta es la única descripción a mi persona en el artículo enviado (para
que comparéis con el cambio de estilo):

"Pedro, membre actiu de la comunitat guifi.net a Barcelona, on tracta
d’enfortir els llaços comunitaris veïnals a través de les xarxes de
telecomunicacions."