[Lista Criptica] host per a wp2fb

Author: marc
To: Criptica - Llista de debat
Subject: [Lista Criptica] host per a wp2fb
holes, una questio, igual fora de topic o tonta, pero per si no.. alla
va.

vull montar 3 o 5 blogs de wordpress amb jetpack i un modul que te per a
reenviar automaticament entrades del wordpress al facebook. serien en
subdominis de liberada.net i al root hi ficaria un agregador de rss dels
subdominis i ja aniriem fent mes xarxa...

estic pensant en servidor a gandi.net, o inclus a 1and1 (...)
uns 50 euros de presupost tinc per a comensar..... mes el que hem donen
de pasar la gorra...

me preguntaba,

si habeu tingut ganes de fer algo aixis o coneixeu de algun cas paregut,
tant per a compartir host i gastos, com per a
posibilitats de sincronitzar els blogs mes enlla de amb RSS, no he
investigat el tema de buddypress per exemple..

gracies, forsai