Re: [Lista Criptica] T-mobilitat

Author: fadelkon
To: list_criptica
Subject: Re: [Lista Criptica] T-mobilitat
Hola, els motors de propaganda ideològica socialdemòcrata estan en
marxa. Llegiu aquesta cadena i rieu:

https://twitter.com/BCN_digital/status/842786041077645313

/> "Existeix la dicotomia de la ciutat intel·ligent vigilada 'Big
Brother' i la ciutat intel·ligent per a les persones"
//@*francesca_bria* <https://twitter.com/francesca_bria>/

→ Ciutat inteŀligent per a les persones, com? És que ni que fos openData
tot, llavors tothom tindria accés a tota la informació de tothom? No té
sentit. Jo crec que vol dir: "nosaltres, el partit de les persones,
controlaríem aquestes dades, i seríem el Germà Gran Bo".

/> .//@*mvidal80* <https://twitter.com/mvidal80>////@*bcn_mobilitat*
<https://twitter.com/BCN_Mobilitat>//"Control públic no vol dir
propietat de tot el sistema, estem posant les regles i repartint joc"
//#*TMobilitat* <https://twitter.com/hashtag/TMobilitat?src=hash>//
//
//> "No hem de tenir por, si ho gestionem bé tenim una oportunitat per a
promoure la innovació bottom-up" //@*francesca_bria*
<https://twitter.com/francesca_bria>////#*BCNdigital*
<https://twitter.com/hashtag/BCNdigital?src=hash>/

→ És a dir, innovació bottom-up com a nova forma de plusvàlua, ja que si
el sistema de transport no és ni tan sols propietat de l'administració*,
si una proposta "innovadora" prospera, l'efecte que tindrà serà
incrementar el valor d'un negoci privat, augmentar-ne els beneficis.
Guifinet és bottom-up perquè la propietat és coŀlectiva, això és
explotació bottom up.

* no parlo ja de cooperatives de treballadors ni de propietat col·lectiva

Com poden li poden fer la volta a la truita d'aquesta manera? Que no se
n'adonen que és la mateixa truita enverinada estigui del costat que
estigui? Buf.

Per cert, la Francesca Bria (hola!) és la responsable de la farsa del
bits bcn, aquell paripè super internacional que parlava de
"technological sovereignity" i ni es va dignar a contactar amb la gent
del congrés de sobirania tecnològica. Tot un exemple.

Salut i paciència
fdk

El 01/03/17 a les 16:29, Charlie ha escrit: